***   2014. szeptember 25. 9.20   ***   frissítve: 2017. május 27. 16.00   ***

GULNERES SZÜLŐI MUNKAKÖZÖSSÉG

Munkaközösségünk célkitűzései, feladatai:

1. Az iskolába járó diákok szüleinek képviselete
2. A pedagógusok és a szülők közötti jó kapcsolat kialakítása és ápolása
3. A szülői kötelességek teljesítésének elősegítése
4. Az oktatás során felmerülő problémák, közös megoldása
5. Az Iskolai programok megvalósításában való közreműködés (Nyílt- és Családi Napok, Szülők-Nevelők Bálja, stb.)

2016-2017. tanév

***   2017. május 27. 16.00   ***

2015-2016. tanév

***   2016. február 10. 12.30   ***

SZÜLŐI MUNKAKÖZÖSSÉGÜNK FELHÍVÁSA
-
Az Imami Egyesület pályázata

Érdekes kezdeményezést és fontos felhívást továbbított
szülői munkaközösségünk elnöke, melyet most itt is megosztunk
az iskolai közösségünkkel:

From: Pestimami [mailto:pest@imami.hu]
Sent: Monday, February 08, 2016 4:29 PM
To: iskola@gulner.sulinet.hu
Subject: Mi iskolánk 2015 pályázat a Budapest imamin február 29.-ig

Kedves Gulner!

Tisztelt Intézményvezető, kedves Pedagógusok, kedves Szülői Munkaközösség vezetők!

Ahogy előző levelünkben írtuk, a Budapestimami ismét elindította 3 évvel ezelőtt nagy sikert aratott pályázatát.

Ebben azt kértük a szülőktől, hogy a közelgő iskolaválasztás előtt mondjanak véleményt gyerekeik iskolájáról ill.  osztályáról, ezzel segítve másokat a döntésben, illetve az intézményvezetőket, pedagógusokat a saját munkájuk megítélésében. Nagyon sok szívet melengető hozzászólás érkezett, melyből összegyűjtöttünk egy csokorral ITT.

Amennyiben szeretnék, hogy az Önök intézményéről is szülessenek hasonlóan kedves vélemények, kérjük támogassák pályázatunkat. A pályázat részleteiről, a részvételről és a hozzászólások révén nyerhető csoportos és egyéni díjakról bővebb információ ITT található. A tájékoztató elhelyezhető az intézmény weboldalán, illetve továbbküldhető a levelezőlisták és a szülői közösségi fórumok segítségével.

Mellékeljük a pályázat további ismertetőanyagait is:
- A/4-es plakát: színesben nyomtatható, faliújságon elhelyezhető

- A/6-os szórólap szülőknek: szülői értekezleten, fogadóórákon a szülőknek átadható, illetve a gyermek üzenőfüzetébe beragasztható.

A szóróanyagok letölthetők az alábbi linkről is: ITT.

Fontos:
a pályázat február 29.-ig tart!

Minden szülő csak egy véleményt írhat gyerekenként, a véleménynyilvánítás anonim.

Kizárólag a pozitív véleményeket fogadjuk be, a negatívokat töröljük

Együttműködő segítségüket ezúton is köszönjük.

Antal-Ferencz Ildikó és Halász Kinga

Az Imami Egyesület budapesti referensei

Elérhetőségeink:

E-mail: budapest@imami.hu

Web: www.budapest.imami.hu


"Miért szeretitek gyermeked iskoláját, óvodáját, bölcsődéjét?"

 Válaszolj erre az egyetlen kérdésre, és ha téged sorsolunk, gyermeked osztálya/csoportja értékes díjat kap!

 Szólj a többi szülőnek: minél többen válaszoltok egy osztályból/csoportból, annál nagyobb az esély!

  LÉPÉSEK:

1. REGISZTRÁLJ a Budapestimami oldalon (www.budapest.imami.hu), vagy LÉPJ BE!

2. Kattints az INFORMÁCIÓK menüben az ÁLTALÁNOS ISKOLÁK / ÓVODÁK/BÖLCSŐDÉK kategóriára! 

3. Keresd meg gyermeked iskoláját/óvodáját/bölcsődéjét és HOZZÁSZÓLÁSKÉNT írd meg a választ!

Ennyi az egész...

 KÖSZÖNJÜK, HOGY VÉLEMÉNYEDDEL SEGÍTED MÁS SZÜLŐK INTÉZMÉNY VÁLASZTÁSÁT!


 

***   2015. december 15. 11.35   ***

Kedves Levélírók!

Köszönöm mindazoknak a fáradozását, akik véleményükkel, kérésükkel, kérdésükkel megtiszteltek az elmúlt időszakban. A nem túl gyors reagálásért elnézést kérek, de az élet mostanában nem egyszerű (ezt a felnőttek talán könnyebben megértik).

Kedves fiatal focirajongó Barátom! Bár lehetőségem lenne kívánságod teljesítésére, mi szerint menjünk el Barcelonába egy FCB mérkőzésre!  Azt gondolom, ennél közelebbi úti célt is találhatnál, de sajnos arra sincs garancia, hogy bevegyük a kirándulási programok közé. Mindenesetre kívánom, hogy teljesüljön vágyad!

Örömmel fogadtam, hogy a kritikák, felvetések mellett voltak olyan véleménynyilvánítások, melyek egyértelműen dicsérő jellegűek voltak. Ezek közé tartozik a felső tagozatosok vándorlását megszüntető teremelosztás, persze tudom, hogy ennek is meg van az ára…

Köszönöm Jánk Zsolt kollégám nevében az iskola honlapját méltató gondolatokat.  Ami a sporttevékenységek megismertetését, elismerését szolgáló beszámolókat illeti: Igyekszünk minden tudomásunkra jutó eredményről beszámolót kérni, ezek megtalálhatók a Sportsikerek ablakban. Szerencsére nem csak egy sportág jelenik meg az összeállításban – ezúton is gratulálok minden tanulónak, akinek a tanulás mellett az eredményes versenysportra is jut energiája.

Több levélíró – szülők és tanulók vegyesen – véleménye, hogy gondoljuk át a szünetek rendjét. természetesen eleget teszünk a kívánságnak, de ennek is megvan a megfelelő ideje. Egy rendszer esetleges megváltoztatásához a félévi értekezlet után van lehetőség (praktikusan ez a tanév 2. féléve). Sokféle szempontot kell figyelembe vennünk, remélem sikerül olyan megoldást találni, ami a legtöbb tanuló, pedagógus, szülő számára is elfogadható.

Egy szülő arra hívta fel a figyelmünket, hogy az 1. osztályosok sokszor provokálják az idősebb tanulókat, akik sokszor értetlenül állnak a helyzet előtt. Bízom benne, hogy közben a kis „vadcsikók”, ahogy elég szemléletesen jellemezte problémát okozó kisdiákokat a levélíró, szelídültek, de mindenesetre jobban figyelünk erre a helyzetre is.

Egy levélíró nagyon vehemensen kérte számon az iskolától, hogy a hátsó udvar őszre nem készült el és mi tétlenül szemléltük a helyzetet. A fenti probléma sokkal összetettebb ahhoz, hogy ebben a válaszban bővebben válaszolhassak rá, de kérem Önt, beszéljünk meg egy időpontot, amikor meg tudjuk beszélni közös gondjainkat.

A bemeneti és kimeneti mérések kérdése olyan pedagógiai terület, melynek megváltoztatására nevelőtestületi döntés szükséges. A bemeneti mérés (ami nem osztályozott!) a tervezőmunka tudatos, osztályra/egyénre szabott megvalósítását szolgálja, az ismétlési időszak sikerességéhez ad fontos táppontot. Az év végi/kimeneti mérés az éves tanulmányi munka legfontosabb tartalmait hordozza, illeszkedik az adott tantárgy továbbhaladási feltételeihez (lásd: Helyi tanterv). Ennek időpontjáról lehet beszélgetni, viszont amit tudni kell, azt tudni kell! Sajnos azt szempontként nem, vagy esetlegesen tudjuk figyelembe venni, hogy nem minden iskolában végeznek ilyen méréseket. (Megjegyzem, vannak iskolák – nem csak középiskolák –, ahol nem kimeneti méréseket, hanem szóbeli és írásbeli vizsgákat szerveznek!)

Végtelenül sajnálom, hogy olyan leveleket is meg kellett fogalmazniuk, melyek a portán, illetve az egészségügyben dolgozókkal kapcsolatosak. Köszönöm ezeket is, főleg azért, mert a portán tevékenykedők többségével maximálisan meg vannak elégedve. A helyzet megoldása nem egyszerű feladat, de ígérem, minden tőlem telhetőt megteszek a megoldásért.

Ezúton is tisztelettel kérem minden tanulónkat, hogy amit ti megtehettek, azt tegyétek meg: az orvosi vizsgálatok előtti várakozást úgy tekintsétek, mintha orvosi váróteremben lennétek, tehát a rendelést semmilyen módon nem zavarhatjátok.

Remélem, válaszaimmal tudtam támpontot adni a következő néhány hét megoldandó feladataira. Várom továbbra is a felvetéseket, problémák jelzését, de az is jól esik, ha eredményekről is be tudnak/tudtok számolni.

Budapest, 2015. december 12.

Üdvözlettel: Kerekes Elek igazgató



Iskolánk portájánál elhelyeztünk egy véleményládát

A VÉLEMÉNYLÁDA CÉLJA

Fontosnak tartjuk a hasznos, ÉPÍTŐ JELLEGŰ hozzászólásokat, és minden olyan gondolatot, ami AZ ISKOLA ÉLETÉVEL KAPCSOLATOS. SZERETNÉNK, HA valamennyi GULNERES DIÁKNAK AZ ISKOLA: „MENEDÉK, BIZTONSÁG ÉS GYŐZELMI DOBOGÓ” LENNE! Várjuk azokat az észrevételeket, véleményeket is, amit eddig nem mondhattál el senkinek… A megfogalmazott gondolatok TÉMÁJÁVAL MINDEN SORON KÖVETKEZŐ SZMK ÉRTEKEZLETEN FOGLALKOZUNK és iskolánk honlapjának is közzétesszük azt ott is megosztható tapasztalatokat.

Remélem, hogy a közös cél érdekében végzett munka ezúttal is eredményes lesz!

Kállainé Szabó Szilvia SzMK-elnök

***

2014-2015. tanév

2015. június 19.

Kedves Levélírók!


Megtörtént az Véleményláda tanévi utolsó felbontása, így tehát, ahogy többen is kérték, válaszolok a legfontosabb kérdésekre.

Nagyon sokan kértétek, hogy a hátsó játszóudvarra hintát, hintákat, játékokat telepítsünk. Igazatok van, az udvar a jelenlegi állapotában nem túl elegáns. Jó híreim vannak az udvar felújításával kapcsolatban, de a hintákra egy kicsit várni kell. A nyáron megépül a műfüves pálya, ami sok lehetőséget ad a sportolásra – tanítási órákon és a délutáni időszakban egyaránt. Épül távolugró pálya is, amit természetesen leginkább a testnevelés órákon használhattok. A régi gumitéglás pálya környékére megpróbálunk kosárlabda-palánkokat telepíttetni, amit szintén sokan kértek. Az udvaron levő ivókutat kicseréltük (ezúton is köszönjük a szülői felajánlást), az udvar többi részének megújítása sok mindentől függ – vannak elképzelések, amiről most még korai beszélni. Pályázaton nyertünk pingpong asztal vásárlási lehetőséget, remélem őszre ez is megvalósul.

Az iskola dolgozóival kapcsolatos kérdéseket is nagyon köszönöm, lehetőségeimhez mérten meg fogom beszélni velük a felmerült kérdéseket. Bízom abban, hogy a következő tanévben kevesebb ilyen gond merül fel, de természetesen ugye Ti sem feledkeztek meg a tisztességes viselkedésről?
A tornateremben felmerülő sportolási lehetőségek bővítését igénylő levélíróval szeretném tudatni, hogy szívesen látom beszélgetésre, mert minden problémát (vélt vagy valódi) csak ebben a formában tudok orvosolni. Egyébként a 2014/2015. tanévben az alábbi sportolási lehetőségekkel lehetett volna élni:
Röplabda, atlétika, foci (többféle szervezésben), karate, vívás, tömegsport foglalkozások, ritmikus tánc, sakk. A tornaterem építési sajátosságai miatt sajnos valóban vannak olyan sportágak, melyek nem jelenhetnek meg nálunk, de erről is szívesen beszélgetek az érdeklődőkkel.

A tanítási órák kezdésével, az óraszámokkal, a szünetek hosszúságával kapcsolatban meg kell jegyeznem: a törvényeket sajnos, vagy szerencsére nem én hozom, de köszönöm az aranyos felvetéseket – sokkal egyet is tudok érteni.

Nagyon remélem, hogy a nyári változásoknak fogtok örülni – amit egyelőre nem tudunk megvalósítani, azt megpróbáljuk a következő tanévben elérni.
Még egyszer köszönöm az észrevételeket, úgy gondolom a Szülői Munkaközösség vezetőivel, hogy a következő tanévben is folytatjuk a Véleményláda működését. Kérek mindenkit: ne veszítse el a türelmét, ha valamilyen felvetésére azonnal nem lát megoldást.

Igyekszünk mindennel foglakozni, de nem mindenre adhatunk mi választ, megoldást.
A nyári időszakra ezúton is mindenkinek kellemes pihenést, sikeres kikapcsolódást kívánok!

Budapest, 2015. június 19.

Kerekes Elek igazgató
 

***

 

Az első, szeptemberi vélemények a ládikóból:


***
Jó lenne, ha a tornaórák picit hamarabb fejeződnének be,
hogy a gyerekeknek legyen idejük megmosakodni, inni,
nem kapkodva felöltözni, s a következő órára odaérni.
***
A beszerezhető füzet- és tanszercsomag tartalma
- különösen a füzetek - nem egyeztek pontosan
a honlapi tanszerlistán szereplőkkel.
Kérjük szépen, hogy vagy a listát pontosítsák,
vagy a céggel egyeztessenek
a csomagok pontosabb összeállításáért.
***
A vándorló osztályok számára sajnos nem elég az idő
a reggeli nyugodt elfogyasztására a menzán.
Többen félnek, hogy elkésnek a következő óráról,
ezért inkább nem is mennek le reggelizni,
vagy az otthonról hozott reggelit eszik inkább.
Jó lenne, ha az ebédfizetés során lenne
egy új kategória: kétszer étkező (ebéd-uzsonna).
***


***

2014. szeptember 30.

Intézményvezetőnk, Elek bácsi válaszai a fenti jelzésekre:

Tisztelt Szülők, kedves levélírók!

Nagy örömmel fogadtam a Szülői kezdeményezésre létrehozott Véleményládát, amelybe elhelyezett néhány véleményre szeretnék reagálni.
Örülök annak, hogy egyik gyermekünk annyira szívén viselte a játszóudvaron levő gumitéglás pálya sorsát, hogy kérésének színes „köszönettel” adott hangsúlyt. Kedves tanuló, a pályát igyekszünk az őszi hónapokban is használható állapotban tartani, a labdafogó háló felújítására pedig várhatóan a tavaszi hónapokban sort tudunk keríteni. Lehet, hogy nem minden helyesírási szabályt tanultál, de azt érdemes megjegyezned, hogy a leveledet szüleiddel át tudod nézetni, biztosan szívesen segítenek neked ebben is.

A tanítási órák – így a testnevelés órák is – 45 percesek, ezen nem tudunk változtatni. A testnevelő tanárokkal fogunk egyeztetni, hogy miképpen lehet elérni a jogos tanulói igények teljesítését. Azt mindenképpen tanácsolom, hogy a rendelkezésre álló időt jól használják ki a tanulók (ha a ruhájukat rendezetten hagyják az öltözőben, esetleg az időt nem egymás heccelésével töltik, stb.), így is sok időt lehet megtakarítani. Sok iskolában a szünetek nem mindegyike 15 perces!
A füzetcsomagok problémáját köszönöm, a következő évben igyekszünk még gondosabban eljárni, egyeztetni.

Az étkezéssel kapcsolatosan szeretném közölni, hogy igyekszünk az első tanítási órát pontos időben befejezni, hogy a befizetett tanulók idejében leérjenek reggelizni. Sajnálatos módon sokszor előfordul, hogy a kicsöngetés után 8-10 perccel később találkozok tanulóval, aki az ebédlő felé sétál. Arra a kérdésre, hogy miért ilyen későn indulsz reggelizni, azt a választ kapom: elbeszélgettem az időt a barátommal/barátnőmmel. Ilyen is van. Egyébként az első óra után nincs vándorlás, tehát aki időben elindul reggelizni, nagyobb eséllyel visszaér a 2. órára. Az ebédbefizetés kategóriáira, mint általában a befizetés módjára, idejére sajnos nincs ráhatásunk.
Kedves Szülők! A délutáni kilépéssel kapcsolatos levelüket köszönöm. Igyekszünk olyan megoldást találni, ami partnereink többségének megfelelő. Higgyék el, nem könnyű feladat. Sok olyan tényezőt, szempontot kell figyelembe vennünk, amit Önök nem vagy nem teljesen látnak, láthatnak.

Kérem Önöket, hogy igyekezzenek olyan időpontot megjelölni gyermekük távozására, melyet biztonsággal tudnak vállalni. Aki 16 órára kérte a távozás időpontját, mindenképpen beszélje meg gyermekével, hogy mi a teendője akkor, ha Ön nem érkezik ide. Nem kell feltétlenül mást tennie, mint a porta előtti padon leül, és megvárja Önt. Nem túl gyakran fordul elő ilyen, ezek szórványos esetek. Amennyiben általában 16.30 táján érkezik ide, inkább kérjék a biztonságosabb 16.30-as kilépést – a gyermek még jobb helyen van, bár ebben a 30 perces idősávban kevésbé kötött, de foglalkozások zajlanak.

Nem kiszámítható, váratlan helyzetek természetesen mindig adódnak, igyekezni fogunk ezeket rugalmasan kezelni.

Köszönöm az eddigi, és várom további észrevételeiket
– akár levélben, akár személyesen is állok rendelkezésükre.

2014. szeptember 30.

Üdvözlettel: Kerekes Elek igazgató


***
2014. október 16. 9.15 - Ládabontás a fogadóóra másnapján



***



***



***



***



***



***

Igazgatói válaszlevél

Kedves Levélírók!


Köszönöm, hogy újabb gondolataikkal, jelzéseikkel segítik munkánkat.
Az előző időszakban is érdekes, sokszor elgondolkodtató véleményeket olvastam, melyekből válogatást a honlapon is olvashatnak.
Nagy örömmel olvastam elismerő szavaikat, mellyel az iskola fejlődését illették, egyúttal köszönöm aggódó gondolataikat is a tantermek beázásával, a falak állapotával kapcsolatban. Valamennyien aggodalommal figyeljük az esős napok következményeit, s higgyék el, mindent megteszünk, hogy a karbantartásra, felújításra illetékesek is tudomást szerezzenek gondjainkról. Az iskola külső felújítása évről-évre napirenden van, remélem egyszer kézzelfogható közelségbe is kerül.
Ehhez tartozó gondolatkör a hátsó játszóudvar kérdése is, melynek megoldása messze túlmutat saját lehetőségeinken. Átfogó rendezés szükséges – nem szeretném elkiabálni, de van rá remény, hogy a közeljövőben történik valami…
Szintén az épület problémaköréhez tartozik, hogy a felső tagozatban tanulóknak teremről-teremre vándorolniuk kell – sajnos két tantermünk hiányzik! Az esetlegesen bent tartható eszközök elhelyezését kérem, hogy az osztályfőnökökkel egyeztessék. Sokat az iskola nem tehet, de talán megoldható az egyes tantermek közötti szekrény-áthelyezés. Tankönyvek, térképek bent tartását nem tartom nagyon szerencsésnek, hiszen az otthoni felkészülést, a napközi/tanulószoba időkeretébe nem férő tanulást nagyon megnehezítené. A szülőknek érdemes néha azt is ellenőrizni, hogy mi kerül a táskába – sokszor fölösleges, iskolába nem való eszközök (is) nehezítik a táskát.
A mosdók tisztaságának kérdésében teljes mértékben egyet értek a levélíróval! Mindent el kell követnünk annak érdekében, hogy a tisztaságot meg tudjuk őrizni. Sajnos ez nem egyszerű feladat, mert ezekbe a helyiségekbe ügyeletet nem tudunk szervezni. Segítséget várok a szülői háztól, a családoktól, hogy otthoni beszélgetésekkel is egy irányba tudjunk hatni: az általános viselkedési szabályok betartásával a tanulók saját kényelmi és egészségügyi helyzetüket tudják javítani. A „balesetek” utáni takarítás, rendbetétel természetesen az iskola takarítóinak a feladata, amit eddig is nagy erőfeszítések árán teljesítettek, de alapvetően a problémát maguk a tanulók tudják eredményesen megoldani.
Lehetőségeinkhez mérten igyekszünk mindent megtenni, hogy a sportolási lehetőségeket bővítsük. A fiúk kosárlabdázásának kérdését a testnevelőkhöz továbbítom. Az alsó tagozatos lányok kicsit előnyben vannak, mert a Törpilla-programot csak nekik indították. Az esetleges helyi megoldásig javaslom a fiúknak a Kondor Béla Iskolában folyó edzést, illetve a Malév SC-t, ahol szintén fogadnak sportolni vágyókat.
Ildikó néni nevében is köszönöm az elismerő szavakat, jó azt olvasni, hogy észreveszik, megjegyzik a technikai dolgozók kiemelkedő tevékenységét is.
A menzával kapcsolatos tanulói igényeket a megfelelő helyre továbbítom, remélem néhány kérést meg tudnak valósítani!
Köszönöm valamennyi levélírónak fáradozását, amivel hozzá kívántak járulni nevelő-oktató tevékenységünk fejlesztéséhez. Köszönök az elismerő szavakat, és persze a figyelemfelhívásokat is!

Budapest, 2014. október 22.
Üdvözlettel: Kerekes Elek igazgató
***
 

2014. december 8. 16.00

Intézményvezetőnk, Elek bácsi összefoglalója

Kedves Levélírók!


Továbbra is érkeznek a Véleményládába problémákat jelző információk, de szerencsére kedves javaslatok és dicsérő szavak is. Köszönöm a véleményeket! Néhány felvetésre szeretnék ez úton is reagálni, de ígérem, hogy valamennyi gondolattal foglalkozunk – még akkor is, ha sajnos a megoldás kulcsa nem a mi kezünkben van. Az egyik nagy témakör a Házirenddel kapcsolatos. Teljes mértékben egyetértek a kedves levélíróval, hogy a Házirend mindenkire vonatkozik, tehát annak betartása minden tanulóra kötelező – betartatására minden erőfeszítést meg kell tenni! Azon leszünk…

Szintén a Házirendhez tartozó kérdés az egy napon írható dolgozatok száma. Kötelező érvénnyel csak a témazáró dolgozatok számát szabályozza, szabályozhatja a Házirend, de a felvető kérését – lehetőleg ne forduljon elő, hogy napi három dolgozatot (röpdolgozatot) kell írni – tolmácsolom a nevelőtestületnek. Szerintem ez normális párbeszéddel, egyeztetéssel megoldható. Megjegyzem, hogy a klasszikus röpdolgozat olyan írásbeli feleletnek számít, amire akár minden órára fel kell készülni.

A normális keretek közötti javítási lehetőségekre természetesen van lehetőség, azt azonban mindenkinek meg kell értenie, hogy lehetetlen minden gyengébb szereplés után mindenkinek folyamatos újabb lehetőséget biztosítani – legyetek kedvesek minden erőfeszítést a tanulásra összpontosítani, ami a legfontosabb feladatotok! Ne feltétlenül a javítási lehetőségre számítsatok!

Az étkezéssel kapcsolatos jelzéseket is köszönöm, ami a saját hatáskörünk, megtesszük a lépéseket, de a szolgáltatóval való szerződés kötése az Önkormányzat feladata – a minőségre vonatkozó jelzéseket továbbítom. Itt is szeretném megjegyezni, hogy a főzőkonyhát is nagyon szigorú új előírások kötik – például az alkalmazott fűszerek mennyiségére, az étrend összeállítására vonatkozóan. Lehet, hogy az újszerű ízek egészségesebb ételeket takarnak, lehet, hogy egy kicsit az étkezőknek is szokniuk kell ehhez. Érdemes lenne megkóstolni az ételeket, mint azonnal félretenni, vagy ki sem kérni.

Az iskola tisztán tartása minden iskolahasználó kötelessége. A jelzést köszönöm, de most is kérek mindenkit, hogy sokkal nagyobb figyelmet szenteljetek a tanítási órák, foglalkozások után a magatok utáni rendrakásra – ami a tanulók kötelessége. Azt a szórványos megjegyzést, hogy a takarítókat azért fizetik, hogy a felvegyék utánam a szemetet, nem szeretném máskor hallani, mert ez csak a felelősség áthárítása.

Örömmel olvastam, hogy a színjátszósok több előadást szeretnének. Az iskola vezetése szívesen áll rendelkezésre – egyeztessetek Virág nénivel.

Suli-bulik szervezése ügyében a diákönkormányzathoz (DÖK) forduljatok bizalommal.

A sportolási lehetőségek biztosítása sajnos iskolai keretek között véges. Néhány éve még elképzelhetetlennek tűnt, de napjainkra kinőttük a tornatermet. Az iskola nyitva tartásának idejében teljes kapacitással áll a sportolni vágyók rendelkezésére. Igyekezzen mindenki kihasználni a naponkénti testnevelés óra lehetőségeit, ahol sokféle mozgáslehetőséget biztosít az a tanterv, melynek betartása kötelező.

A büfé kérdése időnként felmerül, mihelyt aulával rendelkező iskola leszünk, visszatérünk erre a kérdésre – a jelentkező szolgáltatók is belátják, hogy jelen helyzetben erre nincs lehetőség.

Aranyos jelzés volt a csengőhang megváltoztatására írt kérés. Megfelelő helyen felvetem a javaslatodat.

Köszönöm a véleményeket, remélem, hogy azok többségét
rövidebb-hosszabb időn belül be tudjuk építeni munkavégzésünkbe.


Kerekes Elek igazgató


***
Kállainé Szabó Szilvia SzMK-elnök és Kerekes Elek igazgató

***



Leírás: F:\0hlap\pic\VISSZA.GIF

 vissza a navigáláshoz